top of page
  • Writer's pictureazaran plast

فروش دیوارپوش و انواع آن

فروش دیوارپوش و انواع آن به همراه تجهیزات نصب و لیست قیمت کارخانه


این مبحث را از دو جهت از منظر کلمه کاغذ دیواری بررسی می کنیم و از سوی دیگر از منظر معماری در مورد آن صحبت خواهیم کرد. دیوارپوش از نظر لغت به این صورت تعریف خواهد شد: به تمام پوشش های استفاده شده روی دیوار با هر متریالی، هر بافت و هر طرحی، دیوارپوش گفته می شود. بیایید به این موضوع از دیدگاه معماری نگاه کنیم. در دنیای مدرن امروزی با توجه به تمام پیشرفت های صنعت دکوراسیون داخلی و همچنین ابزارها و طرح هایی که کوتاهی کرده اند، بیایید به تمام متریال های به کار رفته در دیوار که اساساً می توانند فضای نشیمن را بپوشانند یا بپوشانند نگاه کنیم. یا چیزی که به آن دیواری می گویند که برخورد می کند.


به احتمال زیاد عزیزان؛ دیوارپوش های مختلف را در هر اندازه و اندازه با هر نوع متریال و سختی دیده اید که در مکان های مختلف به فروش می رسد. با خلاقیت شما به این نکته برسید که شرکت آذران دکور جهان انواع مختلفی از دیوارپوش ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.


این اقلام دیوارپوش عبارتند از:

فروش دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش سه بعدی و چرمی، دیوارپوش آجری، دیوارپوش بتنی، دیوارپوش سنگی، تمامی این متریال ها را با آلبوم عکس و پروژه های اجرا شده در خدمت شما خواهیم بود. حال لازم است در مورد هر یک از این مطالب یک به یک توضیحاتی داده شود.


دیوارپوش ماربل شیت

خرید این مدل دیوارپوش از قدیم وجود داشته و همواره مورد توجه بوده است اما عمر مفید آن به پایان رسیده است زیرا دارای الیاف چوبی بوده و به دلیل وجود چوب در آن در برابر رطوبت مقاوم نیست. دیوارپوش هایی که از چوب و پی وی سی ساخته شده اند، علاوه بر زیبایی، وزن بیشتری نیز دارند و در راستای دیوارپوش های ماربل شیت مقاوم در برابر ضربه قرار می گیرند که مناسب برای دیوار پله ها و یا مکان هایی که رفت و آمد زیاد است، دیوارها ممکن است آسیب ببینند.ابعاد این مدل دیوارکوب عرض 20 تا 25 سانتی متر و ارتفاع تقریباً 3 متر یا 2 متر و 80 (2.80) است که طبق استاندارد ساختمانی در ایران می باشد که ارتفاع را به 2 متر و 80 سانتی متر می رساند. . ضخامت آن از 8 میلی متر شروع می شود و به 16 میلی متر می رسد. قابل شستشو و ضد جرم است، به دلیل وزن زیاد نصب آن کمی سخت است، اما ظاهری شبیه به چوب دارد.





می توانید از این مدل دیوارپوش بهره ببرید


می توان آن را شستشو داد تا مواد شوینده روی این دیوارپوش تأثیر نگذارند.

کاملاً منعطف و حمل و نصب آسان خواهد بود.

دیوارپوش های چوبی حدود 30 نوع تنوع رنگی دارند.

چون ظاهری زیبا و چوبی دارد قطعا پروژه شما را زیباتر جلوه می دهد.


دیوارپوش های پی وی سی

جنس این مدل دیوارپوش مواد پتروشیمی و مواد ممتاز کارخانجات صنعتی است که از مشتقات نفتی به دست می آیند این ماده که پلاستیک فشرده می باشد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و همچنان با قیمت دیوارپوش برابر است. ، در بازار ارزان است. علاوه بر این طراحان این مدل دیوارپوش از همین ویژگی قیمت استفاده کرده و انواع مدل های مختلف با رنگ های مختلف را به شما پیشنهاد داده اند که جای تامل دارد.


این مدل روکش که به نوبه خود دارای زیرمجموعه هایی مانند: روکش های ساده، ضد ضربه، داغ کوب یا چاپی، روکش دار می باشد، به متریال های خوب موجود در بازار تقسیم می شود که همواره به قیمت ها و همچنین زیبایی نگاه داشته است. از حد معمول فراتر نروید و بتوانید در بازار بدرخشید. اگر بخواهیم به زبان ساده تر صحبت کنیم، این مدل دیوارپوش حتی جایگزین رنگ آمیزی شده است و صرفه اقتصادی این مدل برای رنگ آمیزی حتی مناطق پروژه بهتر است.مزایا و معایب دیوارپوش چیست؟

خرید این مدل دیوارپوش از شرکت آذران دکور جهان همواره یکی از راهکارهای داشتن محصولی غیرقابل تعرض خواهد بود و همچنین با نصب درجه یک در محیط پروژه شما این مدل دیوارپوش که همیشه دارای ابعاد 20 -30 خواهد بود. -40 سانتی متر در محل پروژه قابل نصب بر روی سقف و دیوار هستند و طرح های صنعت دکوراسیون داخلی به دلیل تنوع رنگ و محصولات این مدل به دیوار، قطعاً از آن در طراحی خود استفاده خواهند کرد. و مزایای آن:



می توان به مزایای دیوارپوش پی وی سی اشاره کرد


کاملا ضد خش و ضد خش مگر اینکه بخواهید کلیدها و اجسام تیز را به سختی خراش دهید.

کاملا قابل شستشو و مقاوم در برابر مواد شوینده با ابعاد 6 متر طول و 20 سانتی متر عرض می باشند.

کاملا آنتی باکتریال است تا میکروب ها روی سطح دیوارپوش جمع نشوند

کاملاً مقاوم در برابر حرارت و رفتار این مدل دیوارپوش PVC در برابر آتش

حدود 70 رنگ و تنوع مختلف بسته به موجودی پوشش در کارخانه آذران

آنها عایق صوتی و همچنین عایق حرارتی هستند، البته بستگی به این دارد که چقدر می خواهید سطح صدا را کاهش دهید.

نصب کاملاً ساده است به همین دلیل به مناسبت شاهد نصب توسط مشتریان محترم آذران دکور جهان بوده ایم.

تعمیر و نگهداری این مدل از دیوارپوش به دلیل متریال پی وی سی ارزان است.

اگر به دنبال دیوارپوش ارزان هستید، حتما مطالب دیوارپوش پی وی سی را مطالعه کنید

می تواند تجهیزات داخل ساختمان مانند لوله، کابل، تجهیزات داخلی خانه ها باشد

کاملا منعطف است و با این روش نصب بر روی سقف و دیوار را بسیار آسان کرده است.

خارج از بحث مدل جلد دارای انواع مختلفی است مانند: ضد ضربه - معمولی - چاکدار - چاپی و غیره.دیوارپوش های چرمی سه بعدی

این مدل دیوارپوش ظاهری زیبا دارد و همچنین قیمت تقریبا بالای آن در مقایسه با پی وی سی بهتر است برای انتخاب دقیق تری نسبت به تمامی دیوارپوش ها بیشترین اطلاعات را در مورد آن داشته باشید. این مدل دیوارپوش با توجه به طراحی سه بعدی و چرم آن (اعم از طبیعی و مصنوعی) کاملاً چشم نواز است و از نظر جلوه بصری چشم ها را به خود جلب می کند به همین دلیل به همه مشتریان گفته می شود که فقط بخشی از هزینه خود را خرج کنند. دیوار به این مدل از دیوارپوش های چرمی سه بعدی مثلاً در اتاق نشیمن قسمتی از دیوار با دیوارپوش های سه بعدی یا چرمی یا پشت تلویزیون یا پشت تخت یا اتاق خواب پوشیده شده است. این بستگی به محتوا و مکان پروژه دارد که در آن بیشترین تأثیر را خواهد داشت.


.

2 views0 comments
bottom of page